aktualności


7 stycznia 2021 r.

Przenośne urządzenia sanitarne niezbędne w sytuacjach kryzysowych

 



Migranci z grupy 1334 uratowanych z różnych łodzi pozostają w porcie Arguineguin, pod opieką hiszpańskiego Czerwonego Krzyża i Policji Narodowej na Gran Canarii, 20 listopada 2020 roku.
* Źródło obrazu: https://www.voanews.com/europe/canary-islands-migrant-situation-described-powder-keg#&gid=1&pid=1

 

W listopadzie 2020 roku hiszpański rząd wybudował obóz dla 7000 imigrantów, którzy przybyli na Wyspy Kanaryjskie. Na zdjęciu widzimy 2 kabiny Maxim używane w nowym ośrodku.

Przenośne urządzenia sanitarne nadal okazują się niezbędne w sytuacjach kryzysowych. Jest to rozwiązanie, które może być dostarczone dość szybko, bez konieczności korzystania z bieżącej wody, a także w sytuacjach, które mogą być tymczasowe, ale również przedłużone w czasie. Przenośne toalety i umywalki zapewniają nie tylko bezpieczne i prywatne warunki sanitarne, ale także pomagają powstrzymać wybuch epidemii chorób, co ma szczególne znaczenie w czasach, gdy stoimy w obliczu globalnej pandemii.

 

 

20 marca 2020 r.

Szanowni Państwo!

 

Nie ulega wątpliwości, że wszyscy znaleźliśmy się w obliczu bezprecedensowej sytuacji. Pragnę skorzystać z okazji, jaką oferuje mi ten komunikat, aby omówić wyzwania i możliwości, którym musimy sprostać jako podmioty w branży przenośnych urządzeń sanitarnych i podzielić się niektórymi z wielu spostrzeżeń, jakich dokonujemy na co dzień. Nieustannie dokonujemy oceny niezbędnych działań, które wkrótce nas czekają, jak również zastanawiamy się nad długofalowymi skutkami tej sytuacji dla naszej branży. Wszyscy mamy wiele spostrzeżeń, jakie chcemy sobie przekazać, i mam nadzieję, że zjednoczeni wszyscy przetrwamy ten czas.

Nasza branża od chwili jej powstania pomaga w sytuacjach katastrof, zarówno na skalę regionalną, jak i krajową. Jesteśmy weteranami klęsk żywiołowych, jednakże myślę, iż wszyscy zgodzimy się z jednym stwierdzeniem – obecna bardzo się różni od tych, których doświadczyliśmy wcześniej. Niezależnie od tego, działamy w branży sanitarnej i wspólnie mamy tak wiele do zaoferowania społecznościom na całym świecie w zakresie produktów i usług do walki z wirusem na ulicach.

Z jednej strony odwołane są wydarzenia na całym świecie i z pewnością spowoduje to poważne trudności dla naszej branży. Z drugiej strony codziennie pojawiają się możliwości służenia społecznościom i naszym stałym klientom. Nadszedł czas, abyśmy jako branża nawiązali kontakt z naszymi społecznościami (oczywiście używając telefonu) i dowiedzieli się, gdzie możemy dostarczyć nasze produkty, by pomóc w walce z rozprzestrzenianiem się wirusa dzięki wszystkim naszym produktom odkażającym.


Oto lista nowych możliwości, jakie dostrzegamy:

  • W miarę projektowania i tworzenia nowych punktów przeprowadzania badań i placówek szpitalnych pojawiają się możliwości oferowania produktów odkażających tym placówkom.
  • Wszędzie istnieją duże potrzeby związane z myciem rąk; najszybsze czasy dostaw możemy zaoferować w przypadku wewnętrznych stanowisk do mycia rąk, jak Slimmate.
  • Konieczne będzie zwiększenie liczby czynności mycia i odkażania podczas transportu.
  • Korzystanie z wolnostojących stanowisk do mycia szybko się rozpowszechnia; w przypadku tych produktów czas realizacji się wydłuży. Dokładamy wszelkich starań, by poprawić sytuację.
  • Wolnostojące stanowiska do dezynfekcji rąk cieszą się dużym popytem, szybko zwiększamy nasze możliwości dostaw. Nasze czasy realizacji zamówień ulegną znacznemu skróceniu, gdy wprowadzimy w ciągu 4 tygodni nowe narzędzia do produkcji.


Nasz łańcuch dostaw w Europie nadal działa, dysponujemy też dużymi zapasami magazynowymi, które możemy natychmiast wysłać z naszych magazynów. Oprócz produktów takich jak stanowiska do higieny i odkażania rąk oraz środki do ich uzupełniania, w przypadku których czas realizacji jest wydłużony, możemy nadal dostarczać mydła i środki sanitarne, brak też zakłóceń w łańcuchu dostaw przenośnych toalet i wbudowanych umywalek. Choć oczywiście wiele wydarzeń jest odwoływanych, dostrzegamy wzrost popytu na przenośne toalety dla wielu rozwiązań awaryjnych, jakie obecnie powstają, a mianowicie punktów dezynfekcji lub tymczasowych szpitali. Jesteśmy w stanie dostarczyć dużą ilość wolnostojących stacji mycia rąk.

Jedno jest pewne: wskutek globalnej pandemii kultura mycia i odkażania rąk na całym świecie drastycznie się zmieni. Ludzie będą potrzebowali szerszego dostępu do urządzeń do mycia rąk, opracowane zostaną innowacje w zakresie przenośnego wyposażenia do mycia rąk, a klienci przenośnych toalet będą potrzebowali dostępu do właściwych możliwości mycia rąk. Również wymagania dla naszych samochodów serwisowych w zakresie przewozu większej ilości wody pitnej mogą ulec zmianie. Trudno dokładnie przewidzieć, co się wydarzy, ale mam wrażenie, że nasza branża będzie ponosić dużą odpowiedzialność w roli innowatora wprowadzającego te opcje mycia rąk.

To zaledwie niektóre z pojawiających się przed nami potencjalnych możliwości, które można wykorzystać, by zrównoważyć straty związane z tradycyjnym dostarczaniem naszych produktów z powodu odwoływania wydarzeń i zgromadzeń.

Nasza branża ponosi ogromną odpowiedzialność, odgrywając krytyczną rolę w powstrzymywaniu rozprzestrzeniania się drobnoustrojów i chorób i mam nadzieję, że dzięki aktywnej współpracy i przywództwu naszych połączonych firm będziemy mogli wspólnie przetrwać te niepewne czasy i stworzyć nowe możliwości dla naszej branży w przyszłości.

W firmie Satellite ciężko pracujemy nad tym, aby nasze drzwi pozostawały otwarte, a nasi pracownicy bezpieczni. Dołożymy wszelkich starań, by nadal Państwu służyć. Wszyscy pracownicy wiedzą, że nie muszą martwić się o swoje wynagrodzenie, jeśli konieczna będzie kwarantanna i/lub objęcie opieką medyczną z powodu diagnozy COVID-19. Stworzyliśmy środowisko wsparcia, by każdy potrzebujący mógł odbyć kwarantannę bez rozterek moralnych czy trosk finansowych.

O ile tylko będziemy to możliwe, nasze produkty będą nadal wytwarzane i wysyłane do Państwa. Pragnę jednak podkreślić, że z powodu utrzymującego się obecnie popytu na takie produkty łańcuch dostaw jest mocno obciążony i wraz ze wszystkimi innymi dostawcami musimy sprostać dłuższym niż zwykle czasom dostaw. Dziękujemy Państwu z góry za wyrozumiałość.

W miarę upływu kolejnych dni, tygodni i miesięcy dowiemy się więcej o wpływie pandemii na naszą branżę. Dołożę starań, by przekazywać Państwu na bieżąco pomysły i refleksje dotyczące tego, jak możemy nadal wspólnie pracować, by utrzymać naszą branżę w dobrej kondycji.


Z poważaniem

Todd Hilde
Dyrektor zarządzający / Właściciel
Satellite Industries, Inc

 

 

6 marca 2019 r.

Satellite przejmuje PolyPortables

 

"To zaszczyt połączyć te dwie wspaniałe firmy w jedną" - powiedział Todd Hilde, dyrektor generalny i właściciel Satellite Industries. "Silne przywództwo firmy PolyPortables i wysokiej jakości produkty sprawiają, że połączenie naszych firm będzie, jak sądzę, ogromnie korzystne dla naszych klientów, pracowników i całej branży. W efekcie końcowym opracujemy więcej produktów i usług, poszerzymy wiedzę branżową i zapewnimy wyższy poziom wsparcia technicznego."

"Rozumiemy również, że nasze różnice jako firmy są tym, co jest atrakcyjne dla naszych klientów" - dodaje Todd. "Klienci PolyPortables będą nadal współpracować bezpośrednio ze swoimi Przedstawicielami Handlowymi, a klienci Satellite będą nadal współpracować ze swoimi Area Managerami, z dodatkową korzyścią w postaci możliwości kupowania produktów drugiej strony."

"Wszelkie zmiany idące w przyszłość będą koncentrować się na tym, jak przynoszą one korzyści naszym klientom i pracownikom" - powiedział Todd. "Obie firmy mają długą historię klientów i pracowników i oczekujemy, że ta nowa firma tylko wzmocni te relacje".

Eric Capers, Prezes PolyPortables, również dostrzega korzyści. "Nasza decyzja o przyjęciu oferty zakupu od firmy Satellite wynikała z dostrzegania korzyści zarówno dla naszych klientów, jak i pracowników" - powiedział Eric. "Zamierzamy skupić się na wykorzystaniu mocnych stron obu firm dla dobra naszych klientów".

"Zarówno zespoły Satellite, jak i Polyportables są podekscytowane połączeniem sił" - powiedział John Babcock, prezes Satellite Industries. "Mamy podobne kultury i jesteśmy oddani służbie naszym klientom, co oznacza zapewnienie szerszej gamy produktów, ludzi, lokalizacji i zasobów".


 

 

5 lutego 2018 r.

Od 1958 r.

 

Świętujemy 2018 rok, dziękując za sześćdziesiąt lat w biznesie. Bez naszych klientów nie udałoby nam się osiągnąć tego kamienia milowego!

Jako nasze podziękowanie dla Was, będziemy rozdawać 60 prezentów 60 szczęśliwym zwycięzcom podczas tegorocznego WWETT Show! Szukajcie karty zgłoszeniowej w styczniowym i lutowym wydaniu magazynu PRO. Wypełnij ją i przynieś na stoisko 4030, aby wziąć udział w losowaniu!

Każdego roku mamy przyjemność spotkać się z wieloma klientami firmy Satellite. W tym roku liczymy na spotkanie z Państwem i mamy nadzieję, że to właśnie Państwo staną się jednym ze szczęśliwych zwycięzców!

 

Wczesne dni

Poznaliśmy się na początku lat 60-tych, obaj mieliśmy po 20 lat. Al właśnie przeniósł swoją rozwijającą się firmę z Marshall Avenue w północno-wschodniej części Minneapolis do Plymouth. Byłem w małej firmie prawniczej, w której starszy wspólnik wykładał również prawo biznesowe na Uniwersytecie Minnesoty. Al uczęszczał na ten kurs.

Al stał się jednym z moich pierwszych klientów i do dziś uważam go za uosobienie etyki pracy oraz tego, jak osoba z pomysłem (i niewiele więcej) może stać się odnoszącym ogromne sukcesy przedsiębiorcą w Ameryce.

Ale chwileczkę, kiedy mówiłem "niewiele więcej", zapomniałem o jego największej cnocie - miała na imię Jayne. Była dla niego odpowiednią kobietą i trzymała go "przy ziemi". Ale firma nie rozwija się, ani nie trwa, bez kilku innych niezbędnych elementów. Do jej prowadzenia potrzebni są ludzie, a Al zawsze koncentrował się na pozyskaniu odpowiednich pracowników. Wiele wysiłku włożył w znalezienie systemów wynagrodzeń, które nagradzały i motywowały wszystkich, którzy przychodzili do Satellite. W pewnym sensie nie był to biznes zaawansowany technologicznie, ale Al sprawiał, że tak się go odczuwało dzięki nieustannym poszukiwaniom lepszych rozwiązań i odkrywaniu idealnych środków sanitarnych. Odpowiedni pracownicy odgrywali kluczową rolę w poszukiwaniu "lepszej pułapki na myszy". Dużo czasu poświęcono również na rozwój poprzez przejęcia i kontrolę jakości poprzez wybieranie właściwych dostawców.

Ach tak, ale to było ponad 55 lat temu i poproszono mnie o zwięzłość, a ponadto nie powinno być moim zadaniem nominowanie go na świętego.

Powiem więc jeszcze jedno: Al nie odziedziczył swojego biznesu i nie dostał szczęścia---on na nie zapracował.

Widziałem, jak to się stało.

Paul Klaverkamp
Asystent przewodniczącego/członek zarządu

old tufway
"Byłem w pickupie jadącym na krajowe targi w San Diego z pierwszym Tufwayem z tyłu. Tuż za Las Vegas spojrzałem w lusterko i zobaczyłem, że kabina przewraca się na chodniku. Szybko się zatrzymałem i podniosłem kabinę która nosiła ślady otarć, ale nie miała żadnych uszkodzonych części.

Na wystawie tłumaczyłem potencjalnemu klientowi, dlaczego są ślady otarć. Zapytał mnie, z jaką prędkością jechałem, gdy urządzenie wypadła z ciężarówki. Odpowiedziałem mu, że 55 mph. Kupił kabinę demonstracyjną i złożył zamówienie na więcej. Myślę, że było to całkiem dobre świadectwo trwałości Tufway'a."
Phil Juaire Były wiceprezes ds. produkcji

Zadzwoń, aby uzyskać więcej informacji: +48/ 62 760 3870